onsdag 12 augusti 2015

Idag har det varit tungt...


I förrgår och igår träffade jag tant Sally. En fantastisk tant som absolut inte ville leka med mig. Hon sket i mig totalt även om jag försökte få sprutt å henne...Men hon är snäll och verkar tycka om gubben med.
Idag kom en av gubbens mycket goda vänner hem från Sverige och han hade med sig sin hund, en tant det med, stor som hundan, jämfört med mig. Hon var sur som ättika och bara läxade upp mig och försökte klämma till mig så fort hon kom åt.'
Nu fattar jag ju att det kanske är så i hundvärlden men ändå, man blir ju lite smårädd när större hundar bara skäller ut en och visar att hon har större tänder än mig, just nu i alla fall.
Jag hade kul ändå.  Satt med gubben på kanten till ett jätte stort badkar, pool kallade man det för och så lyfte en snäll kille ut mig och satte försiktigt ner mig i vattnet, Då simmade jag fort som en anka till gubben som lyfte upp mig och pussade mig jättemycket. Lite läbbigt var det men jag gör nog säkert om det igen en annan dag. Tror nog att jag skall få sprutt på tant Sally och att tant
Molly och jag blir riktigt goda vänner i framtiden.

Vov!
Goza von Järneppalm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar