fredag 21 augusti 2015

Gubben och jag känner oss lite oroliga idag...

..även om jag får följa med gubben och hans vänner ner till Medelhavet och lyssna på skramlande människor och sova i husses knä medan har dricker en öl så känns den här dagen lite extra obehaglig. Jag skall nämligen till veterinären och får spruta nr 2 för ett vaccin som små hundar som mig skall ha för att slippa bli sjuk i en mass konstiga sjukdomar som finns. Egentligen tog det inte ont förra gången det stack bara till lite sedan var allt över och jag fick kyckling av doktorn.
Tror att gubben känner sig lite med depp än mig för han har fått ett papper av sin doktor att han måste ner på sjukhuset, det stora och ta prover. Han har nämligen fått en otrevlig prick på sin rygg där han har ett lejon ingraverat. Vi är nog lite orolig över vad det kan vara bägge två. Hej på ett tag jag hoppas att gubben fotografera mig när jag får min spruta idag.

Vov!
Goza von Järnepalm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar