söndag 16 augusti 2015

Hallå där jag har inte tagit någon skada av att ha legat i en soptunna?


Jag vet att alla som träffar mig ojjar sig och tycker, -Stackars liten har man slängt dig i en soptunna, dessutom klippt öronen och svansen av dig, aj, aj vilket öde. Ja visst! Det var förskräckligt både med öronen och svansen och att sedan bli en sopa och slängd i en grön soptunna med lock, oss emellan det kändes inte bra, det måste jag hålla med om. Men nu är det ju så att gubben han säger högt och tydligt att den hemska behandling jag fått utstå har inte lämnat ett enda spår av förtvivlan, rädsla eller konstigt avvikande, på mig. Enligt honom och några av hans vänner som förstår sig på hundar så är jag tydligen en jäkla bra liten hund. Han vet att jag kommer att ställa till ett elände för honom under tiden jag växer upp men han är beredd och jag känner också att jag kommer nog inte att kunna lura honom på allt här hemma, men en del skall han banne mig får kämpa med, den saken är klar. Nu måste jag nog försöka sova ett par timmar.

Vov!
Goza von Järnepalm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar