onsdag 23 september 2015

Jäklar vilken rolig gubbe...

... jag kände att han gillade mig direkt när han klev in genom grinden. En av min gubbes kompisar, Glenn heter han. Var jättesnäll och han tittade på mina tänder och tyckte att jag hade fina tassar och så kliade han mig på huvdet och under magen. Han var väldigt rolig också men...jag tycker att han borde skaffa sen en bh sån som tanterna har för han har ganska stora tuttar.
Gubben berättade för mog att Glenns mamma och pappa var riktig hundmänniskor och hade haft väldigt många duktiga brukshundar och det var därför som Glenn kunde behandla mig så perfekt.

Sen gick vi ut och gubbarna drack drink och så åt dom Mexikansk mat. Jag låg på en egen stol precis som tant Sally brukar göra och det gick faktiskt ganska bra. Glenn skulle dessvärre resa hem till vinterlandet i slutet av den här veckan men han lovade att han och hans mamma, som skall bo kvar här över vintern, de skall komma och hälsa på mig innan han åker iväg, det skall bli kul...
Vov!
Goza von Järnepalm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar