måndag 16 november 2015

Kolla på myspysarna...


Tant Sally är min absolut bästa vän, men jag gillar även tant Molly och tant Vicky också. Men just tant Sally har ju funnits nära mig ända sen första dagen jag kom hem till gubben. Min människosyster som jag också tycker om fast hon bor långt borta, Hon kommer snart ner till mig i december. Sedan åker hon med gubben (är ju hennes pappa givetvis) hem till Sverige och jag skall stanna kvar hos tant Sally medan han firar Jul där i vinterlandet. Men,,,han har lovat att komma tillbaka den 5 januari så det är inte så länge i alla fall.

Ser ni vad mysigt tant Sally och jag har när vi har busat klart och ta oss fem monuter, ja för det mesta blir det bara två och en halv minut sedan drar jag igång det hela igen. Det är ju så förbaskat roligt att leka ju...
Vov!
Goza von Järnepalm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar