tisdag 10 november 2015

Alla tycker att jag växer utom jag själv...


Det vara ett tag sedan gubben var inne här och berättade om mig. Ni förstår att han har haft så mycket att göra med att starta en ny bouleklubb så han har nog inte hunnit med att berätta så mycket.
Hur som helst så mår jag väldigt bra, speciellt idag då tant Sally bor hör hos gubben och mig för hennes gubbe och gumma har faktiskt åkt ut på en utflykt (konstigt ord när ingen av dem kan flyga)
Så nu kan vi busa och sova tillsammans en hel lång dag. Jag hoppas att de blir borta jättelänge.

Alla böjer sig ner och jämrar sig, oj vad hon växer säger de och stirrar med sina stor ögon på mig. Inte tycker jag att jag blir något större, fast det är klarat jag kan ju springa mycket fortare och hoppa upp på både stolar och bord nu, det kunde jag inte när mina ben var så korta. Ja, om sanningen skall fram var jag nog lite fet också efter ett par veckor hos gubben som laddad in ganska rejält med mat i min lilla kropp. Men det är klart när man ser bilderna så syns det ju att jag vuxit, eller hur?

Vov!
Goza von Järnepalm


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar