måndag 28 december 2015

Gubben fryser i Sverige...

...Nu bor jag hos tant Sally och hennes gubbe och gumma. Jonny och Git heter dom och de är jättesnälla och tycker jättemycket om mig. JAg busar ganska mycket och ställer till det men jag gör ju unte detta för att vara elak på något vis utan bara för att jag tycker att det är så roligt.
Som ni ser så myser jag också mycket och det är extra gott att krypa nära tant Sallys matte Git, för så brukar jag ligga vid min egen gubbe när vi ser på bildapparaten och vi sitter i soffan. Det är jättemysigt skall ni veta.
Jag följer med dem på restaurang ganska mycket och då får jag ligga i en egen stol som jag gjorde när jag var riktigt liten. Då tyckte jag att det var ganska skönt men när jag blev större var det roligare att vara på golvet under bordet för dit trillade det ibland en och annan bit mat och så kunde jag rusa fram och hälsa på alla människor som kommer  och går.
Fast nu slärper jag till mig lite extra.och försöker ligga still i stolen när vi går ut pch äter. HArb hört att min gubben mår bra i vinterlandet men att han fryser och vill komma tillbaka hem till oss. Jag tror att jag längtar efter honom men vet inte riktigt säkert, Har det ju fint här hos tant Sally också..
Vov!
Goza von Järnepalm


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar