onsdag 16 december 2015

Titta jag flyger!


Kolla, kolla titta jag flyger! Ebba min människosysters kille Ivar är stark som en björn och här lyfter han upp mig högt över huvudet och låter mig få se vad alla fåglar som skiter på vår takterrass ser. Ganska impad blev jag men inte rädd, inte det minsta.

Vov! Goza von Järnepalm 
Ebba tar fina bilder men så pluggar hon ju på medialinjen i Göteborg. Kolla vilken fin bild hon tog på mig här om dagen. Jag ser ju riktigt stor ut fast jag är ganska liten. Idag har jag promenerat ganska långt Två och en halv gång upp till San Luis och så har jag varit ute med Ebba och Ivar en stund nu i kväll. Dom leker jättemycket med mig både inne och ute. Jag skall nog få träffa dem i sommar igen hoppas jag. De skall bara vara här i fem dagar till, sen åker de med gubben hem till vinterlandet för att fira Jul och Nyår. Då skjuter man raketer har jag hört, det kanske jag gillar får väl höra dessa smällar någon gång i framtiden jag med,. Godnatt nu tänker jag sova så jag orkar köra hårt i morgon igen.                                                                                                                                                                                                                                                                                




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar