tisdag 27 oktober 2015

Herre je vad trött jag blev men vad roligt jag hade...

..jag gick i däck medsamma vi kom innanför dörren. Gubben skrattade och sa att detta behövde jag. Vi gick till röset i eftermiddag. Men...inte den vägen vi brukar gå då vi hämtar tant Sally, nej du, nu tog gubben en helt annan väg.
Vi promenerade genom en korridor av hög vass och det var nästan lite kusligt men när ett helt gäng med cyklister hade passerat så släppte gubben loss mig. Å jäklar vad jag sprang. Hit och dit men jag hade hela tiden 100% koll på vad gubben gjorde och var han fanns. När han ropade på mig sprang jag genast dit och då fick jag en liten bit godis och beröm. Då fick jag vara lös ännu en stund.

Vi har roligt gubben och jag fast han börjar allt bli lite strängare mot mig nu när jag busar mer. Idag försökte jag komma åt det som var inne i soppåsen med det var inget vidare. -Fy ropade gubben och så fick jag en gul tennisboll i ändan, så den påsen får vara i fortsättningen.
Nej nu måste jag sova. Vi var och hälsade på hos tant Sally och jag blev bjuden på fisk med kapris och det var jäkligt gott.. Vi fick varsin skål tant Sally och jag. Tycker väldigt mycket om hennes matte och husse och tant Sally med, och hennes människosyster Ellen. I natt sover jag gott det lovar jag och husse skall upp tidigare än vanligt i morgon så det gäller att passa på....Natti hela gänget och vi syns och hörs.

Vov!
Goza von Järnepalm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar