onsdag 22 juni 2016

Gubben har fått "klickarsjukan" bara knappar hela dagen...

Nu skall du få se lilla gumman säger han när han kliver upp. Sedan käkar vi frukost och så sätter han sig vid sinkonstiga maskin och börjar klicka fram och tillbaka. -Du förstår jag får lite betakt för att jag öppnar mina mail, inte mycket men det kanske blir någon burk hundmat till dig i alla fall säger han och så klickar han igen.
Idag blev han extra glad för nu startar något som heter THW Global Marketing och där tänker han hoppa med för där får man ännu bättre betalt för att klicka. -Hit skall jag försöka få in alla mina kompisar säger han och så skickar han ut mail till hela surven, vilka idéer han har min gubbe
pappab.BetterThanYouTube.com du kan ju klicka du med och kolla vad det är han håller på med.

Idag har vi gått till röset tur och retur, det var väldigt varmt, inte minst om mina små fötter både på asfalten och när vi kom in på grusvägen mere vid saltsjön. Den var väldigt rosa idag skall ni veta.


Vov!
Goza von Järnepalm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar